* *


Welcome, Guest. Please login or register.
December 16, 2017, 11:25:03 AM

Login with username, password and session length

Author Topic: Not for the faint hearted!  (Read 2372 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Nananah

  • Advisor
  • Apprentice
  • **
  • Posts: 255
  • Karma: +19/-3
    • View Profile
Not for the faint hearted!
« on: August 14, 2015, 12:26:18 AM »

Offline Tlaski

  • Guild Member
  • Freshman +
  • *
  • Posts: 79
  • Karma: +4/-1
  • Noob
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #1 on: August 14, 2015, 02:22:42 AM »
I heard souldeep is into that kind of thing

Offline souldeep

  • Advisor
  • Apprentice
  • **
  • Posts: 321
  • Karma: +5/-1
  • Noob / Knightslong
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #2 on: August 14, 2015, 04:33:04 AM »
hahaha

Offline Syrock

  • Gremlin
  • Advisor
  • Novice
  • ***
  • Posts: 426
  • Karma: +12/-11
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #3 on: August 14, 2015, 05:18:10 AM »
I laughed at this for 5 minutes straight!
Sirocc 220/23 AXP slacking Soldier
Syrawk 216/17 PvP Agent work in progress
Sirock 168/15 Engi
Fartisart 150/15 Retired MA s10 twink
Daihard 150/xx future Fixer PvP twink

Offline Babysoul

  • Guild Member
  • Freshman
  • *
  • Posts: 53
  • Karma: +1/-0
  • Noob to the max
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #4 on: August 14, 2015, 11:41:40 AM »
Guess she loosend that shit right up and ahhhhhh out! LOL
Someday, after mastering the winds, the waves, the tides and gravity, we shall harness for God the energies of love, and then, for a second time in the history of the world, man will have discovered fire. That fire burns in me.
Does it burn in YOU?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Babysoul 220/AI 20something-Doc
Soulembrace 211/20something Crat
Scratchnsnif 220/20something Advy
Airemana
Blonde1 100/AI Max MP-Farmer
Quelled/Passion 150/AI max-Keeper s10
Ridemwild-150/AI maxed-Fix S10
Pixielpixie--148ish/AI cant remember NT ---Thats enough for now :P

Offline Aunce

  • Guild Member
  • Freshman +
  • *
  • Posts: 79
  • Karma: +1/-0
  • Noob
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #5 on: August 14, 2015, 11:32:34 PM »
HaHA

Offline Krustyleet87

  • Administrator
  • Expert ++
  • *****
  • Posts: 1546
  • Karma: +24/-2
  • Uber Gimp!
    • View Profile
Re: Not for the faint hearted!
« Reply #6 on: August 14, 2015, 11:58:11 PM »
Why the hell would you post that on the internet? LOL!
Uber "Krustyleet87" Gimp 220/30/70
Scar "Mindmachine" Symmetry 215/24/?
Counter "Threatsignal" Balance 150/20/36
Derp "Spartarrd" Derp 60/6/?

 

Recent

Members
  • Total Members: 773
  • Latest: Jarodah
Stats
  • Total Posts: 99305
  • Total Topics: 6230
  • Online Today: 82
  • Online Ever: 232
  • (October 18, 2017, 04:26:30 PM)
Users Online
Users: 0
Guests: 44
Total: 44

R.I.P Thebun former Spartan and great friend.